Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації. Сподіваємось, що наш сайт стане для Вас корисним і цікавим!

З повагою, голова райдержадміністрації
Роман Токай
  
 Про райдержадміністрацію:: «Фінансове управління»::

Начальник управління - ЛЕОНОВА ГАЛИНА СТЕПАНІВНА

Телефон: (03257) 72257
адреса: 80000, м.Сокаль, вул.А.Шептицького,26

Структура фінансового управління Сокальської райдержадміністрації.
- керівництво;
- бюджетний відділ;
- відділ доходів;
- відділ бухгалтерського обліку та звітності.
На даний час колектив фінансового управління Сокальської райдержадміністрації нараховує 16 чоловік, із них 14 державних службовців та 2 робітника.
У бюджетному відділі працює п’ять чоловік, а саме: заступник начальника управління - начальник бюджетного відділу, два головних спеціаліста та два спеціаліста І-ї категорії, що здійснюють свою професійну діяльність згідно розподілу обов’язків, а також конкретних посадових інструкцій .
У відділі доходів працює четверо чоловік, а саме: начальник відділу доходів, , два головних спеціалісти та спеціаліст ІІ-ї категорії, що здійснюють діяльність згідно з розподілом обов’язків та посадових інструкцій.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності фінансового управління Сокальської райдержадміністрації складається з чотирьох чоловік: начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, головного спеціаліста та двох спеціалістів І-ї категорії, які в своїй діяльності керуються розподілом обов’язків по даному відділі та посадовими інструкціями.


04.11.2016
Наказ фінансового управління Сокальської районної державної адміністрації від 25.10.2016 №27 "Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів до проекту районного бюджету Сокальського району за програмно-цільовим методом бюджетування"

Додаток 1
до Інструкції з підготовки бюджетних запитів до проекту районного бюджету Сокальського району за програмно-цільовим методом

Додаток 2
до Інструкції з підготовки бюджетних запитів до проекту районного бюджету Сокальського району за програмно-цільовим методом

Додаток 3
до Інструкції з підготовки бюджетних запитів до проекту районного бюджету Сокальського району за програмно-цільовим методом


18.09.13р.
Наказ начальника фінансового управління райдержадміністрації від 06.09.13р. №26 "Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів до проекту районного бюджету Сокальського району "


Останні новини:

23.11.2017
Засідала Колегія райдержадміністрації   далі »

24.01.2017
Сокальщина – на 7 місці серед районів області   далі »

17.01.2017
В райдержадміністрації відбувся семінар для платників податків   далі »

29.12.2015
До загального фонду районного бюджету надійшло 400178,9 тис.грн   далі »

17.12.2015
До загального фонду районного бюджету надійшло 383995,5 тис.грн   далі »

15.12.2015
До загального фонду районного бюджету надійшло 376237,5 тис.грн   далі »

04.12.2015
До загального фонду районного бюджету надійшло 364230,6 тис.грн   далі »

19.11.2015
До загального фонду районного бюджету надійшло 347041,9 тис.грн   далі »

05.11.2015
32 місцеві ради Сокальщини вже виконали річні показники по бюджету   далі »

30.10.2015
До загального фонду районного бюджету надійшло 316758,7 тис.грн   далі »

 

   

Корисні посилання



Плакати


Сокальський район

розташований на крайній півночі Львівської області, межуючи на півночі з Іваничівським та на північному сході з Горохівським районами Волинської обл., на сході з Радехівським, на південному сході з Кам'янко-Бузьким та на півдні з Жовківським районами Львівської області. На заході Сокальський район межує із Люблінським воєводством Республіки Польща.


Контакти: Сокальська РДА, 80000, м.Сокаль, вул.А.Шептицького, 26, тел.(03257) 720-10, E-mail: sokalrda@loda.gov.ua

Що цікавого в районі:

Не знаєте, що таке сучасна бібліотека? Тоді Вам до нас! Переконайтеся, що модернізовані книгозбірні надають цілу низку нових послуг, підлаштованих під потреби користувачів. дізнатися більше